FAITHFUL TO THE ONE , YA ALLAH .

Penginapan di Villa Asiah and co ;D


Inilaaaaah Asiah and co :D
ahaaha , Assalamualaikum and Hello everyone .
Asiah and co ialah my Big family . Asiah nama nenek aku , Asiah and co ni direka oleh Yb Ikhfan Hakeem ,
my cousin yang berangan nak jadi Pm lah konon and Adib Asyraf abang aku , yang juga nak jadi org kuat negara . poyo kan diorang ,okaay . stop about this , proceed kpd main point yg aku nak cerita :)
Whole week langsung tak nmpk bandar and kawan and so on lah kan , setiap hari mcm benda yang sama .
pagi pagi bangun mesti ada budak budak yg kejutkaaaan dan AWAL gila diorg kejut :
" KAKAAAAKK , BANGUN LAAAAH "
anddd I hate this thing . yeeeah absolutely . setiap hari juga aku terpaksa untuk menjaga 5 budak budaaak yang byk kerenah , seperti selalu " KAKAK NAK SUSU , KAKAK NAK MAKAN , KAKAK NAK AIR SIRAP , AIR OREN , KAKAK ADIK BUAT ABGNGAH "
yaaang tak boleh belah most of them ada Fb ada Blog en ?
main I pad , main Ps . beronok ronok lah dioraaangg , dan aku WHAT THE HELL BUDAAK :O
and todaay MakngahPakngah dah balik , lagi lah . Anak anak dia cukup lasak .adiohh .
mcm manaaa ni , and skrg ni pun , diorg bisingg dan seorg demi seorg masuk bilik nak main Laptop .
"KAKAK , LPS NI ABGYUM EH NAK MAIN LAPTOP"
*dan mulalah yg lain 
"ABGYUM , LPS NI HAZIQ , LPS HAZIQ AQIL , LPSTU ABG ANOK ?!"
ohmyyyyyy , ada sendiri punya taknok gunaa , Aduhhhh . -,-''

*Luahan seorang cucu sulung perempuan* wslm :/ 

No comments:

Post a Comment