FAITHFUL TO THE ONE , YA ALLAH .

FRIDAY IS MY BIRTHDAAYIYIYI :D

fuckyeahlaughters:


Get the Best Medicine here :)
i lovee Fridaaayyy even today still Wednesdaaaaaaayyy .

Ohmygod , Im really really excited sebab tarikh pernikahan my uncle sama dengan tarikh birthday aku :D
WHAT SOOO AWEESOMEEE ? !
waaaaa , even tak decide lagi nak mintak parents and Aqmar apa ?
hahaha , setiap kali birthday aku , tak pernah even sekali pun aku celebrate dengan kawan-kawan
mesti dengan Family yang lengkap dengan nenek dan semua sekali , 
Well anak perempuan sorang and also cucu perempuan pertama ;D
Gahhh , lagipun tarikh birthday aku ni byk rezeki , HIHI
tarikh Gaji lah kata kan , cukup bulan gituuu . hmmph .
Annndd aku tak pernah kena praannkk mcm dekat ASPURI - the common prank
Simbah air  , ltak bedak and so on , TAK PERNAH LANGSUNG .
Setiap kali hari jadi aku , bila bangun pagi , Ayah aku lah selalunya org pertama 
" SELAMAT PAGI KAKAK , HAPPY BIRTHDAY !" 
every year Ayah aku buat mcm tu , well Anaak bapak ;D

So people , rebutlah peluang ini untuk menjadi orang pertama wish aku , hahah *okay joke -,-
Sepertimana budak Rushd yang aku dah tulis kat whiteboard hari tu , AKU NAK OKAAYY .
So now My family dah bersiap siap untuk ke Melakaa .
Yeah , Abang dah ada port terbaik ;D
Thank you mom , dad , brothers , aunty and also my Rocker nanny :) love you all .
Aku harap this year celebration will be the best among last last year yang best jugak .
Ahhh , dah kena panggil dah , *biasalah orang Hot* hahah , byebye ;D

No comments:

Post a Comment