FAITHFUL TO THE ONE , YA ALLAH .

no entry for those big liar

siapa makan cili dialah terasa pedasnya ,
saya tak akan sebut namanya , sebab itu mengaibkan , kalau anda rasa anda big liar  , 
saya tak teragak agak untuk bunuh awak , *pfft , tak punn actually 
im gonna kill youuu , big liar  ! muka tak lah lawa or handsome sangat . i know you very well .
ye you lah , lama you kita knal . ergh (!) saya tak suka orang menipu , and as you known im a good stalker , jadi tak nak terbongkar rahsiaa tu , gunalah phone , msg ke apa ke , ini tak fb jugak , dahla open .
sekolah tinggi , no i meant sekolah elit . ha pandai , guna otak lah , kau tak bodoh lah , ishh !
I tak kesah if you nak bla bla bla , tahun ni I just pikir pmr and diet je , not youu , okay , 
so , pleaseeeeee , jangan perasannn lah gedik gedik sekalian ! mesti pembaca pembaca kata ape benda ni ?
kan ? kan ? oh actually saya nak mention kan kat sini , saya just tak suka orang menipu saya . 
so for those yang terasa : oh mmg aku nak bagi kau terasa , so , thank youuuu ;)

No comments:

Post a Comment