FAITHFUL TO THE ONE , YA ALLAH .

kisah tentang classmates baru .

kelas baru yang kosong tetapi HOT , bhahah .3 rushd diberi nama :)
guru kelas : ustaz haryadi yang comel lagi berilmu .

INTAN
dia ni partner aku , bila gelak terpercik air liur kat aku , 
aku selalu tapau mknn dia , dah la cik keding , makan jajan je
haishh , dia mmg suka gelak , tapi tulah air liur keluar
kenakan org nombor satu -.-

AZIZI                                                                                          
pandang sekali boleh kata mcm ustaz ,                                              
dua kali pandang , eh biasa je tak warak , tiga kali , okay 
dia taiko . songkok tak pnh bukak , dia mmg muka bajet 
dalam dia , ada skandal sepupu pulak tu . imam imam -.-

QUE
nama pajang NAQIUDDIN , org jawa datang ke bagan ,
haha , dia ni skema sikit bila cakap , nyanyi lagu perempuan 
bukan main , cuba korang bayangkan kalau budak laki
nyanyi lagu cindai ? geli kan ? bhahahha 

HAZIQ JUNO
pertama kali aku masuk kelas , tak sangka duduk blkg dia ,
aku ngn intan dah tergelak mcm org nak mati je .
bukan apa , dia pelik . kalau boleh setiap hari nak masuk hospital , 
aku pernah try nak masukkan sampah dlm beg dia , tapi dia 
perasan daaa . kantoi , kan intan ?

APEK 
apek budak kosong , tak de perasaan , baru baru ni aku ngn 
intan kacau si apek , nak tahu tak dia tak cukup bulan lahir , hahah
aku ckp kat dia , patutlah tak cukup tuttttttt , bhahah .
apek apek : wachik dan dodol :D HAHAH , aku ngn intan
nekad tahun ni nak buat kau ada perasaan , haha 

YOL
si pendek tapi bajet tinggi , haishh . tahun ni dia matang sikit , tak mcm dulu sgt ,
dia ni mmg lincah , depan cikgu baik sikit lah , bila depan ktrg , tandung semua 
keluar , aku tak kesah sgt ngn dia ni , sbb dah dua tahun satu kelas .
pakai songkok nak cover rambut je , aku tahu . 

ADIKA 
aku ngn intan selalu ckp muka dia mcm LUIGI , kembar mario , hha
sorry la dika , aku tak knl sgt dia sbb dia diam , tapi ada ke patut
ustaz mohamad panggil nama dia adika nawal , haishh , nama aku tu 
main main la sgt ustaz .

SYAMIL
syamilooo , aku baru kacau dia last hari jumaat , sbb aku pnh kena
tampar dgn intan sbb kacau dia , sakit gila , dia ni jadi batu api
bila aku kacau nick , bongok lah kau , ngn arep , kau unactive lah 

AREP
arep ngn si syamil ni satu kepala jugak lah , aku penah buli sikit arep ,
haha , nak tahu aku buat apa ? aku curi jam swatch dia ngn gambar dia 
yg eira pegang pastu mlm prep tu , aku ckp 'areppp , hari ni kau sapu sampah !,
pastu dia tanya 'apahal pulak ?' aku jwb ; 'kau ingat ! bila bila je aku boleh letak
gambar kau kat aspuriiiii (!) ' haha tahu cuakk , tapi aku tak kejam lagi lah ;)

NURIN
suara itik mengalahkan fred , cuba suruh dia ckp , comfirm intan suruh diam , 
sbb suara kau mcm itik , eh , haritukan masa kau ckp , nick kata : diamlah itik !
pastu aku ngn intan gelak jeee , hahaha sbb nick ckp dengan cara kosong dia lah ,
hahahahha !

SUHAILA
dia kadang kadang takut ngn aku , aku suruh tutup mulut dia tutup ,
haha , tapi sumpah aku main main je su , dia selalu jugak lah naik 
istana aku kat last floor . haha . dia ni ex zuhrians .

AZRI
rambut dia sebijik afro , hahah , aku selalu jugak kacau dia , sampai satu haritu
aku terkena kan apa tah kat kepala dia , sorry . bila diapuji kembang rambut dia .
tapi aku suka kau buat presentation sbb tak ngantuk , gaya kau kalah
pengetua , best best !

NICK
banyak aku dah buat kat kau kan ? haha sorry sorry , aku gurau je 
aku kacau kau guna stokin tu pun main main , motif aku kacau kau sbb
aku taknak kau senyap je , bagi respond sikit ah , sorry pasal beg yg aku nyorokkan
prep mlm tu , aku nyorok kat loker blkg je , pastu pasal kerusi , kertas kertas nips tu
tapi best doh kacau kau , hahaha

ANIS 
dia pengemas , ada satu hari tu ,aku mintak kau kertas warna , kau ckp kat blkg
aku pun pergilah amik , sekali kau pergi blkg ,: NAWAL , LETAKLAH BALIK 
TEMPAT DIA , aku terus chiouu , tak nak dgr kau bebel , hahah

TEAH 
budak merayap bwk mp3 , kau dahlah pandai math , tulisan lawa , berseni 
tapi bagi aku buruk itu seni  hahah , aku ngn intan selalu gelak kalau
kau tidur , sbb kau tidur landing maut bhaii , hahahahhha

ECAH
ajk keceriaan , tema hero hero segala , buat pun takkk .
dia ni alim la jugak tapi mulut suara ? mengalahkan ning baizura weh
haha , ha dia ni kuat tidur dalam kelas , aku toleh blkg je , dah lentok , 
sampai pernah kena urut sensei . free je

INA
dia ni sama jugak lah perangai nya , mcm tomboi sikit dia ni ,
takraw main , futsal main , semua dia boleh main
sekali org cari pasal ngn dia , terus sound pulaaa , so , jangan cari
pasal dengan dia , tapi aku pelik doh , kalau kau tidur cikgu jarang
detect kau . huuhh

HAMIZAH
aku selalu tergelak kalau kau ngn fatin gaduh , and thank you selalu pinjamkan
aku pemadam, tapi skrg aku ngn intan dah ada 5 pemdam bercolour lagi tu 
lagi lawaa , belah la kau , tapi kau mmg pandai melukis , budak seni :)

FATIN 
kau tinggi duduk belakang intan , haha , kau pun sama 
terima kasih pinjamkan pemadam , aku selalu bising dekat kau , sbb best la 
pasal karangan bm , aku pun selalu comment karangan kau ,
haha padahalkarangan aku pun entah apa apa tah -.-

ADIBAH 
kau kalau gossip mmg ka lah raja nya , tapi kau agaklawak
aku ingat lagi masa tu seni , kau lukis main main sekali cikgu kata
'saya ambik markah ye untuk lukisan ni' baru tahu gelabah kau . hahah
lukis matahari pastu ada bulat bulat lah , aduhh -.-

NAJWA
cikgu akmal panggil kau apa ? HOT CHICK ? haha geli aku ,
tulisan kau lawaa tapi agak rempitzzz ,hehe , lembut , tak penah aku
tengok kasar , suara kau pun matang , aku sukaaa .

ARI
ex ketua pengawas pulaa . kau entah la , tak tahu nak describe 
, kau agak pelik . sorry .

FARHANA 
tomboi sikit lah kau ni , tapi kau rock , selalu jugak tegur aku
tapi dlm kelas kau diam je , aku takut nak tegur kau
hehe .

SONIA
kau active PBSM sampai peringkat kebangsaan , aku ingat lagi 
masa dlm kls batuttah kau BACUN , hahah , kau selalu belanja aku
air kotak kat koop . haha

ALIN
ina penah marah kau , mmg patut marah aku rasa , haha , tapi
lupkan , kau pelik , masa kau bentang ngn arip ngn sonia tu .
haha lawak , mcm ada skandal je , hahahah

AININ
kau pun pendiam kat kls sbb duduk blkg kan ?
aku ngn intan pun selalu gelak bila kau tidur dlm kls agama 
lawak lawak .

AINAA
kau tidur lagi lawak , lentok lentok mcm kat disco . kalau kau ckp
satu kelas jelas apa yg kau ckp , haha , mcm cikgu pun ada
TAHNIAH teruskan ainaa !

inilah kelas aku , sekian , penat tulis -.- tahniah kpd yg sanggup baca sampai habis ;) byeeee !



No comments:

Post a Comment