FAITHFUL TO THE ONE , YA ALLAH .

kesakitan di muka bumi ini , -.-'

hai semuaaa ! lama sudah kita tidak bertemu * okay itu skema -.-'
ini cerita tentang kesakitan yang ditanggung oleh saya . 
kejadian : di hadapan dorm ap 34
tarikh : 20 februari 2011
masa : tengah hari 
begini cerita nya . pada satu ketika di mana tangga berada di hadapan dorm saya . dan tarikh hari tersebut bersamaan dengan tarikh lahir bundaa tercinta . 
pada mulanya , wawa ajak aku pergi call parents ktrg , then dengan excited nak wish mak aku , so , tanpa buang masa aku slide kat tiang tangga depan dorm aku seperti :

haa , aku slide dekat handrail tu , kat situ lah bila aku nak turun .


bila aku slide then terlalu laju and selipar aku licin plus nak putus sbb mlm tu yat kejar aku nak baling cream cake , sekali , BOK BEK BAK BOOM BAKKKK !
 dari tangga yang ke 6 aku jatuh sampai last anak tangga , fuuhh , sumpah time tu terus terdiam , and gelak gila gila sbb tak rasa sakit langsung -.-'

lebih kurang macam ni lah aku ngn wawa , nisa yang tidur pun boleh terbangun , and su kata dia pun boleh dgr padahal dia kat amethyst , jauh siut bunyi aku jatuh , mmg sakit lah .

pastu aku bangun terus call . pastu mlm tu aku berbalut balut muka tangan pergi prep jalan terdengkut dengkut sbb jatuh tangga , semua orang takut , gusi lah apalah .hahah . 

E S O K nya , aku mandi nak pergi prep malam . aku shower sec , wawa shower first , sekali 'wawaaa , colouful dohh ! ' sumpah takut , and sakit gila .
pastu nak pergi prep eika tombok part tu pula , nangis siot aku sakit punya pasal -.- '

HAISHHHH ! so , pengajarannya , jangan slide masa turun tangga , tapi aku rindu nak buat :D

No comments:

Post a Comment